close

漂流紀律鴻海滿月了... 卻發現~
數的山東大饅頭... 竟比台灣吃ㄟ便當還要多!


康寶™不在台北城的日子裡... 竟有種...



..... ...   只能... 祝福的傷感~~~



而... 戒不掉... 也無須戒掉ㄟ台北城塵囂~  那... 熟悉ㄟ味道...

十九天的齊魯之地出差行...
邂逅工程師的典範~ 孫運璿ㄟ故鄉... 山東蓬萊~



人間仙境之... 蓬萊閣~ 抗倭名將~ 戚繼光!
台客會八仙~ 還有... 十七年間才出現過一次的... 海市蜃樓~
(1988, 2005, 而... 2008... 康寶當然沒看到~~~)

 

Huweic懷! 贈予的一本書...

    The Secret™ @ 吸引力法則~~~

       as above, to below       (上行,下效~)
      as within, to without     (存乎中, 形於外~)

                          @ The Emerald Table, circa 3000 BC

發酵於心中的秘密™~ 一種向上提升的... 正面力量!!!

週日的台灣棒球百年特展...
大安幫巧遇虎尾客 @ 台北府城... 傻瓜乾麵的催化下... 余甚歡!



然而... 野球力! 棒球魂!
無關政治... 絕非侵略... 中華健兒~ 反攻大陸!!!


(CKS迷... 最下那勳章LOGO... 是蔣中正~~~)


ComboStyle™該唱首歌... Free Loop(管不住的音符)...

============================================
                   Free Loop - 管不住的音符
============================================
            Daniel Powter (福特i-Max汽車廣告曲)  
============================================
I'm a little used to calling outside your name
(我習慣在外頭呼喊你的名字)

I wont see you tonight so I can keep from going insane
(今晚不見你 避免自己發瘋)

But I don't know enough, I get some kinda lazy day
(我不見你 因為仍覺得自己有些面目可憎)

Hey yeah
(嘿耶)

I've been fabulous through to fight my town a name
(我驚訝 自己願意為了一個名字 對抗整個城鎮)

I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same
(假如我不離開 我將會如同他們一樣墮落)

But I dont know enough, I get some kinda lazy day
(我不明白 為何仍覺得有些無精打采)

Hey yeah
(嘿耶)

Cause it's hard for me to lose
(因為失去對我而言是如此難以承受)

In my life I've found only time will tell
(在我生命中 只有時間可以證明)

And I will figure out that we can baby
(我會找出我們可以做的 寶貝)

We can do a one night stand, yeah
(我們可以休息一天 耶)

And it's hard for me to lose in my life
(在我生命中 失去對我而言是如此難以承受)

I've found outside your skin right near the fire
(我在外頭發現 你的外表殘破不堪)

That we can baby
(我們可以)

We can change and feel alright
(我們可以改變這一切 享受美好)

I'm a little used to wandering outside the rain
(我習慣在雨中徘徊)

You can leave me tomorrow if it suits you just the same
(你可以明天離我而去 如果這適合你)

But I don't know enough, I need someone who leaves the day
(我不確定 我是否希望妳離開)

Hey yeah
(嘿耶)

Cause it's hard for me to lose
(因為失去對我而言是如此難以承受)

In my life I've found only time will tell
(在我生命中 只有時間可以證明)

And I will figure out that we can baby
(我會找出適合我們的 寶貝)

We can do a one night stand, yeah
(我們可以休息一天 耶)

And it's hard for me to lose in my life
(在我生命中 失去對我而言是如此難以承受)

I've found outside your skin right near the fire
(我在外頭發現 你的外表殘破不堪)

That we can baby
(我們可以)

We can change and feel alright
(我們可以改變這一切 享受美好)

=========================================================

發射你我的正能量... GAIN LOOP~
終會... 成為正迴授的(Feedback)! 共勉之~~~

最後... 康寶™...  紀律鴻海下的深刻體驗...

     健康 >> 教育 > 紀律 >> 賺錢  (<= 大老闆卻說是要賺大錢!!!)

隨筆的最後... 願能...

    Follow the notes upon the journey
    (跟隨著音符踏上旅程)

    At first sight marks one's destiny
    (第一眼就決定了緣分)

    Once the Voyage comes to an end
    (當旅途走到了終點時)

    Return lies within hasty keys
    (回去的路就藏在急速的旋律中)

                                      @ 不能說的秘密
  
          順 心
                        @ 大願成就 下站天后~
          平 安
   

                                                 Your Best Trust
  
                                                Combo™ Huang
 
                                        久違的... 壘球 & 登高! 淡薄ㄚ累...       

arrow
arrow
    全站熱搜

    Combo™ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()